PYTANIA I ODPOWIEDZI
Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania możesz skontaktować się z nami poprzez czat na platformie facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61554422619945, instagram: https://www.instagram.com/bebeauty.butik.pl?igsh=ZmNlZjNzeXZ3empn&utm_source=qr lub przez kontakt telefoniczny: (+48) 451 210 138
Napisz do nas na adres: biuro@bebeautybutik.pl
Gdzie znajdę kod rabatowy do sklepu?
Jeśli chcesz dowiadywać się jako pierwszy o oferowanych przez nas kodach rabatowych lub wyprzedażach śledź nasze social media.
Jeśli posiadasz kod rabatowy do sklepu Be Beauty Butik i chcesz wykorzystać go przy składaniu zamówienia, powinieneś dodać go w polu „kod rabatowy” podczas płatności. Po wpisaniu kodu kliknij „Dodaj”, a rabat powinien być widoczny w szczegółach płatności.
Jakie metody płatności akceptujemy?
Na naszej stronie płatności można dokonać za pomocą: PayU
Poprzez PayU możliwa jest płatność przelewem internetowym lub tradycyjnym, kartą debetową lub kredytową, oraz płatność bezpośrednio z konta PayU. Wybranie tej metody płatności nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po zaakceptowaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jeśli otrzymałeś potwierdzenie, że Twój zwrot został zaakceptowany i dokonano zwrotu, a kwota nie jest widoczna na Twoim koncie, poinformuj nas o tym wybierając dostępną formę kontaktu.
Czy jest możliwość przymierzenia przedmiotu przed zakupem?
Be Beauty Butik jest wyłącznie sklepem internetowym, a więc nie ma możliwości przymierzenia produktu przed złożeniem zamówienia.
Masz 14 dni na dokonanie zwrotu. Jeśli więc produkt nie ma odpowiedniego rozmiaru lub zmieniłeś/aś zdanie, nie ma problemu. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz zwrotu oraz odesłać produkt na wskazany adres.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie, po prostu wyślij link do produktu oraz brakujące informacje w wiadomości na naszych social mediach lub na telefon komórkowy, a my postaramy się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Jak dokonać reklamacji / zwrotu zamówionego produktu?
W celu złożenia reklamacji / zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu (możesz go pobrać tutaj). Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie oraz poinformujemy o dalszym przebiegu procesu reklamacyjnego. Reklamacja / zwrot będzie rozpatrzona w ciągu 1-5 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia paczki zwrotnej do sklepu.
Jakie sa możliwe metody dostawy?
W zależności od dostępności produktów w koszyku, dostępna będzie jedna lub większa ilość następujących metod dostawy: przesyłka pocztowa, InPost, Orlen Paczka.
Wszelkie koszty dostawy będą widoczne w koszyku i kasie.
Należy pamiętać, że większość firm kurierskich nie dostarcza przesyłek w weekendy i święta. Możesz spodziewać się dostawy swojej paczki w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia przez nasz butik.
Co jeśli zakupiony produkt nie jest dostępny?
Jeżeli wybrany produkt nie będzie dostępny w magazynie pomimo dostępności na stronie internetowej niezwłocznie poinformujemy Cię o tym mailowo bądź telefonicznie.
Został dostarczony niewłaściwy przedmiot lub rozmiar, co zrobić?
Jeśli otrzymałeś/aś niewłaściwy przedmiot, poinformuj nas o tym mailowo podając numer zamówienia, który produkt miałeś/aś otrzymać oraz zdjęcia produktu, który został doręczony. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.