Kontakt:

    Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania możesz skontaktować się z nami poprzez czat na platformie facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61554422619945, instagram: https://www.instagram.com/bebeauty.butik.pl?igsh=ZmNlZjNzeXZ3empn&utm_source=qr   lub przez kontakt telefoniczny: (+48) 451 210 138

    Napisz do nas na adres: biuro@bebeautybutik.pl

    Zniżki i rabaty:

    Gdzie znajdę  kod rabatowy do sklepu?

    Jeśli chcesz dowiadywać się jako pierwszy o oferowanych przez nas kodach rabatowych lub wyprzedażach śledź nasze social media.

    Jeśli posiadasz kod rabatowy do sklepu Be Beauty Butik i chcesz wykorzystać go przy składaniu zamówienia, powinieneś dodać go w polu „kod rabatowy” podczas płatności. Po wpisaniu kodu kliknij „Dodaj”, a rabat powinien być widoczny w szczegółach płatności.

    Płatności:

    Jakie metody płatności akceptujemy?

    Na naszej stronie płatności można dokonać za pomocą: PayU
    Poprzez PayU możliwa jest płatność przelewem internetowym lub tradycyjnym, kartą debetową lub kredytową, oraz płatność bezpośrednio z konta PayU. Wybranie tej metody płatności nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

    Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Po zaakceptowaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jeśli otrzymałeś potwierdzenie, że Twój zwrot został zaakceptowany i dokonano zwrotu, a kwota nie jest widoczna na Twoim koncie, poinformuj nas o tym wybierając dostępną formę kontaktu.

    Czy jest możliwość przymierzenia przedmiotu przed zakupem?

    Be Beauty Butik jest wyłącznie sklepem internetowym, a więc nie ma  możliwości przymierzenia produktu przed złożeniem zamówienia.

    Masz 14 dni na dokonanie zwrotu. Jeśli więc produkt nie ma odpowiedniego rozmiaru lub zmieniłeś/aś zdanie, nie ma problemu. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz zwrotu oraz odesłać produkt na wskazany adres.

    Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie, po prostu wyślij link do produktu oraz brakujące informacje w wiadomości na naszych social mediach lub na telefon komórkowy, a my postaramy się znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

    Reklamacja i zwroty:

    Jak dokonać reklamacji / zwrotu zamówionego produktu?

    W celu złożenia reklamacji /  zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu (możesz go pobrać tutaj). Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie oraz poinformujemy o dalszym przebiegu procesu reklamacyjnego. Reklamacja / zwrot będzie rozpatrzona w ciągu 1-5 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia paczki zwrotnej do sklepu. 

    Dostawa:

    Jakie sa możliwe metody dostawy?

    W zależności od dostępności produktów w koszyku, dostępna będzie jedna lub większa ilość następujących metod dostawy: przesyłka pocztowa, InPost, Orlen Paczka.

    Wszelkie koszty dostawy będą widoczne w koszyku i kasie. 

    Należy pamiętać, że większość firm kurierskich nie dostarcza przesyłek w weekendy i święta.  Możesz spodziewać się dostawy swojej paczki w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia przez nasz butik.

    Co jeśli zakupiony produkt nie jest dostępny?

    Jeżeli wybrany produkt nie będzie dostępny w magazynie pomimo dostępności na stronie internetowej niezwłocznie poinformujemy Cię o tym mailowo bądź telefonicznie.

    Został dostarczony niewłaściwy przedmiot lub rozmiar, co zrobić?

    Jeśli otrzymałeś/aś niewłaściwy przedmiot, poinformuj nas o tym mailowo podając numer zamówienia, który produkt miałeś/aś otrzymać oraz zdjęcia produktu, który został doręczony. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.